Prezentare generală

        Tatiana -Elena Budaca in buletin 🤭 tot acolo zice ca m-am născut in data de 03/11/1985 in Bacău , ca sunt și ca exist ca fac paste din ecosistemul planetar și ca evident exista un scop pentru care eu ma aflu aici . Însă despre asta și multe altele o sa mai vorbim . 

    Sunt mama a doi copii minunați Maria și Matei și soție , am visat de când ma știu sa am familia perfecta ( perfecta nu este) atât s-a putut🙈  glumesc evident , însa pentru mine este perfecta .         

      Așadar îmi place sa povestesc,sa vorbesc mult probabil de aceea ma aflu aici . Nu știu dacă cineva îmi va citi poveștile dar asta este mai puțin important pentru ca in mare  parte o fac pentru mine , va fi ca in jurnal public 🤣 unde îmi voi scrie gândurile , experiențele , si așa cum este si titlul acestui blog trăirile mele. 

 Pentru început asta sunt si aici ma aflu , in acest punct al vieți mele in care ma descopăr , ma maturizez , visez …. 

 Deși dețin acest blog din 2010 abia acum mi-am făcut curaj sa scriu , așadar bine am venit 🤭 bine v-am găsit si de ce nu îmi doresc o experiența si un drum frumos si sa vedem ce o sa fie… 


Cu îmbrățișări calde un om cu trăiri si emoții 

 Va cuprind cu drag Tatiana 

   13/06/2022 

 

Comentarii

Postări populare