Despre momente si trăiri

       Wauuu, cum am ajuns aici ?
       De ce noi ca oameni ne lamentam și ne plângem de mila in loc sa acționăm , sa ne stabilim o intenție , intenția aduce un mare aport in viața noastră . 
    Am trăit in viata mea multe clipe frumoase dar și multe dezamăgiri , as putea spune ca a fost o balanța între bine și rău însă avem tendința mereu sa întrebam de ce ? 
 De de mie ? De ce astăzi  ? De ce acum ? Și acestea sunt o mică parte din întrebările ce ne trec prin minte atunci când ne este greu … 
     Ați observat ca atunci când  ne este bine , avem senzația sau mai bine zis trăim cu gândul ca așa trebuie sa fie normal . Cine hotărăște aceasta normalitate ? Cum creierul nostru are senzația ca așa este normal ? 
     

     Ciudat nu este așa ? Într-adevăr creierul uman este același pentru noi toți însă structurat diferit pentru fiecare individ. 

     Când eram copil râdeam mereu, nu aveam mii de gânduri , aveam doar visuri, visuri mari in care cred și astăzi si știu ca intr-o zi vor deveni realizabile, pentru ca știu , pentru ca simt , pentru ca , cred ca universul lucrează pentru fiecare din noi.

    Cred ca nimic nu este întâmplator și ca toți am venit aici cu un scop cu o misiune. 

    Așadar înconjurați de oamenii potriviți vom putea sa ne dezvoltam . Mama mea are o vorba pe care mi-o repeta mereu când eram copil și suna cam așa ; “Spune-mi cu cine umbli ca sa îți spun cine ești !”
  Îmi ghidez viata atât cat pot după principii bune și sănătoase, dar nu întotdeauna ce este bun sau rău pentru mine este valabil și pentru ceilalți . 

 Va cuprind cu drag 
            Tatiana 
               25/05/2023
     

    
      


Comentarii

Postări populare